http://flappyparty.com/?room=meursault

karayiplerde yüzüyordum, küçük balıklar dışındaki hayvanlar kayaların arkasında saklanıyorlardı

neydi bu şarkı lan

portishead hayvan!!

seni sevmem için bana bir neden ver, kadın olmam için bana bir neden ver

ben çok yoruldum, oynamaktan, bu ok ve yay ile oynamaktan

kahtalinice:

fakat ben sürünmek, ben garip. ne cehennem yiyorum burada?

nyehs:

Goodbye

nyehs:

Goodbye

(Kaynak: beppski)

karmaa polisi şu adamıı tutuklaaaa

oyş ya kız olsam şöyle sarışın dalyan gibi sert yüz hatlarına sahip güçlü kuvvetli diamond kendine güveni tam ve her oyunu taşıyabilen bir erkeğe düşerdim

yani kendime :DD

(Kaynak: glutealmuscles)

nuttertoools replied to your post: YA KASTIM FEEDLEDİLER LA YARRAM KASIP …

morgana vs leblanc

1/5ten 6/5 yaparak güzel comeback attım ancak karşıdaki adam da benim gibi bir middi kastıysa taşıyodu kastı taşıdı yapacak bişey yok wp dedim geçtim ;)

YA KASTIM FEEDLEDİLER

LA YARRAM KASIP TAŞIYAMADIYSAN NE ANLAMI VAR BEN KASTIĞIMDA TAŞIYORUM MESELA NE ZAMAN TAŞIMAMIŞIM :DD

trde olmasam elmasım biliyon ben proyum takımdakiler feedliyo :pp

sanki tutan var aq evladı sie weste :@@

tr serverı demek kaliteli oyuncu yükselir çöp oyuncu ağlar demek ;)

League Of Legends Pointer